-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- Berichten
- Het uitvragen van documenten bij de relatie
Het uitvragen van documenten bij de relatie
Een medewerker van het kantoor kiest in een bericht voor de optie Gegevens Uitvragen.

Vervolgens opent het scherm waarbij gekozen kan worden voor een handmatige uitvraag of een uitvraag op basis van een dossieruitvraag groep. Deze dossieruitvraag groep is instelbaar onder instellingen en maakt het mogelijk ineens een reeks dossieritemsoorten inclusief subkenmerken uit te vragen.

Een klant upload vervolgens de gevraagde bestanden of sleept deze bestanden in het grijze uploadvak dat beschikbaar komt als een klant de taak ten uitvoer brengt. Voor elk dossierstuk dat in de uitvraag betrokken is, wordt voor de klant een taak aangemaakt. Deze taken zijn beschikbaar binnen het bericht via het tabblad taken en los van het bericht via het hoofdtabblad taken. De klant vindt daar overzichtelijk alle taken terug.
Na het openen van de taak upload de klant via het volgende scherm:

Na upload door de klant (en daarmee afwikkeling van de taak) zal het document via de chat bij de medewerker van het kantoor worden aangeboden. Deze kan na controle van het document de taak afwikkelen waarna het document onderdeel is van het dossier:

De medewerker heeft daarbij 3 opties tot afwikkeling van de taak:
- Goedkeuren;
- Afkeuren en opnieuw uitvragen;
- Afkeuren en niet opnieuw uitvragen.