Kennisbank
Laatst geupdate op

Het uitvragen van documenten bij de relatie

Een medewerker van het kantoor kiest in een bericht voor de optie Gegevens Uitvragen.

Het-uitvragen-van-documenten-bij-de-client-01.png

Vervolgens opent het scherm waarbij gekozen kan worden voor een handmatige uitvraag of een uitvraag op basis van een dossieruitvraag groep. Deze dossieruitvraag groep is instelbaar onder instellingen en maakt het mogelijk ineens een reeks dossieritemsoorten inclusief subkenmerken uit te vragen.

Het-uitvragen-van-documenten-bij-de-client-02.png

Een klant upload vervolgens de gevraagde bestanden of sleept deze bestanden in het grijze uploadvak dat beschikbaar komt als een klant de taak ten uitvoer brengt. Voor elk dossierstuk dat in de uitvraag betrokken is, wordt voor de klant een taak aangemaakt. Deze taken zijn beschikbaar binnen het bericht via het tabblad taken en los van het bericht via het hoofdtabblad taken. De klant vindt daar overzichtelijk alle taken terug.

Na het openen van de taak upload de klant via het volgende scherm:

Het-uitvragen-van-documenten-bij-de-client-03.png

Na upload door de klant (en daarmee afwikkeling van de taak) zal het document via de chat bij de medewerker van het kantoor worden aangeboden. Deze kan na controle van het document de taak afwikkelen waarna het document onderdeel is van het dossier:

Het-uitvragen-van-documenten-bij-de-client-04.png

De medewerker heeft daarbij 3 opties tot afwikkeling van de taak:

  1. Goedkeuren;
  2. Afkeuren en opnieuw uitvragen;
  3. Afkeuren en niet opnieuw uitvragen.