Kennisbank
-
Apps & links
-
Beheer
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- AFAS Aangiften
- AFAS(CRM)
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- Google Drive
- iMuis
- Informanagement
- KvK
- Legalsign
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Outlook Plugin (Pilot)
- Public API
- Qics
- Red Cactus (Bubble)
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
Workflows
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- Automatiseringen binnen een workflow
- De Plannerweergave
- SBR Instellingen van een workflow
- Standaarddocumenten automatisch meesturen via een workflow
- Workflow templates binnen Mijn Kantoor
- Workflows in bulk opstarten en plannen
- Workflows Veelvoorkomende Foutmeldingen
- Kennisbank
- Dossier
- Dossier items verplaatsen
Dossier items verplaatsen
De medewerker van het kantoor kan eenvoudig via het bericht documenten / foto’s verplaatsen naar de juiste dossiermap. Hiertoe klikt hij/zij rechtsboven op de stippellijntjes boven het document en kiest voor “Verwerken”.

Na het klikken op verwerken opent het volgende scherm:

De medewerker heeft 2 opties. (1) Document in dossier plaatsen, waarbij de juiste map kan worden geselecteerd bij selecteer categorie of (2) annuleren .
Indien een medewerker ineens een groep aangeleverde documenten wil verplaatsen dan is dit mogelijk via tabblad Dossier. De documenten in de chat zijn daar opgenomen in de Inbox. In de Inbox selecteert een medewerker een of meerdere bestanden en kan deze ineens overboeken naar een andere map via de stipjes:
