-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- Workflows
- Workflows Veelvoorkomende Foutmeldingen
Workflows Veelvoorkomende Foutmeldingen
Kon niet transitioneren: er kan op basis van de workflow instellingen geen teamlid bepaald worden als afzender van de workflow automatiseringen.
Stappen om deze foutmelding te controleren
Bij deze foutmelding is het belangrijk om de volgende zaken te controleren:
- Gekozen rol of procesteam: Controleer welke rol of welk procesteam is geselecteerd voor de automatisering in deze fase van de workflow.
- Toegewezen teamlid: Controleer op de relatie welk teamlid is gekoppeld aan deze rol.
- Lege rol op de relatie: Als er geen teamlid is ingevuld voor de rol op de relatie, kan dit de oorzaak van de foutmelding zijn. Voeg in dat geval een teamlid toe aan de betreffende rol.
Kon niet transitioneren: er kon op basis van de instellingen op de workflow geen contact worden gevonden voor de automatiseringen
Deze foutmelding betekent dat er geen contact kon worden gevonden voor de automatiseringen op basis van de workflow-instellingen. Volg de onderstaande stappen om dit op te lossen:
1. Controleer de Automatiseringsinstellingen
- Ga naar Beheer > Workflows en open de betreffende workflow.
- Controleer in de Automatiseringsinstellingen van de desbetreffende fase wie als geadresseerd contact is ingesteld.
2. Bepaal het type contactpersoon
- Primair contactpersoon:
- Controleer of er meerdere contactpersonen aan de klant gekoppeld zijn.
- Ga naar Alle gegevens en stel indien nodig een voorkeurscontactpersoon in.
- Specifieke functie:
- Controleer of er een contactpersoon met de juiste functie bij de klant geregistreerd is.
- Ga naar CRM > Klant > Contacten en bekijk welke functie onder de naam van het contact staat.
3. Wijzig de functie indien nodig
- Ga naar het contact in CRM en open de contactkaart.
- Klik op ‘Gekoppelde relaties’ en gebruik het potloodicoon om de functie aan te passen.
Door deze stappen te doorlopen, zorg je ervoor dat de workflow correct een contactpersoon kan vinden en de automatisering soepel verloopt.