Kennisbank
-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- Taken
- Vraagposten
Automatische verzending van documenten naar OCR vanuit een vraagpost
Vanaf nu kunnen aanvullend geüploade documenten in een vraagposttaak automatisch worden verwerkt via de OCR-koppeling. Dit bespaart tijd en maakt handmatige goedkeuring overbodig.
Wat is er nieuw?
Wanneer een relatie via een vraagpost een document uploadt, verschijnt direct de vraag of het om een inkoopdocument of een verkoopdocument gaat. Op basis van deze keuze wordt het document automatisch op de juiste manier verwerkt.
Hoe werkt het?
- De relatie ontvangt een vraagposttaak met het verzoek om een document te uploaden.
- Bij het uploaden kiest de relatie of het om een inkoop- of verkoopdocument gaat.
- Na afronding van de taak:
Wordt het document automatisch geplaatst in de juiste map (op basis van de gekozen documentsoort).
- En vervolgens automatisch verzonden naar het gekoppelde OCR-pakket.
Wat betekent dit voor jou?
- Geen handmatige goedkeuring meer nodig: het document wordt automatisch doorgezet.
- Sneller en efficiënter proces: zowel voor het kantoor als voor de klant.
- Minder foutgevoeligheid: documenten komen direct in de juiste verwerkingsstroom terecht.
Geen OCR-koppeling?
Maakt de relatie geen gebruik van een OCR-koppeling? Dan wordt het document als volgt opgeslagen:
- In de ingestelde dossiermap (indien beschikbaar).
- Als er géén dossiermap is ingesteld, dan wordt het document geplaatst in de inboxmap.