-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- Apps & links
- Gebruiksaanwijzing Apps & links
Gebruiksaanwijzing Apps & links
Het is een verzamelbak waarin je tegels kan openzetten voor je cliënten en je kantoor. Hier kan je je single sign-on organiseren. Het is een tabblad waarop je meteen door kan navigeren naar interessante websites voor jou en je cliënten zoals onder andere Exact, Nmbrs, Visionplanner, Yuki, Twinfield en Fiscaal Gemak.
Als kantoor bepaal je zelf of een tegel openstaat voor cliënt of alleen voor kantoor. Je kunt je cliënt inzicht en overzicht aanbieden van interessante apps en links waarbij de cliënt bijvoorbeeld niet meer hoeft te onthouden wat de URL was van Nmbrs.
Ook hoeft de cliënt niet te onthouden wat zijn wachtwoord was, omdat deze functionaliteit gekoppeld is aan Lastpass. Je kan eenvoudig en kosteloos in je browser Lastpass activeren. Als je op een tegel klikt, zal de website openen en het wachtwoord gebruiken van je cliënt. Dit is handig om te faciliteren, en het bespaart veel supportverzoeken bij het kwijt raken van wachtwoorden of URLs. Hiermee bied je structuur en houvast aan de cliënt.
Wat ook interessant is, is het delen van een openbaar document die relevant kan zijn voor je cliënten. Denk aan nieuwbrieven, presentaties of links naar overige videoclips. Je kan bijvoorbeeld de URL van een SharePoint- of een Google Drive document als een tegel weergeven met een willekeurige icoon en benaming. Het kan een formulier zijn of handleidingen die je beschikbaar wil stellen voor je cliënten.