Kennisbank
-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- CRM
- Tabblad teamleden onder CRM
Tabblad teamleden onder CRM
In de CRM module heb je ook het tabblad teamleden, hier kun je zien welke teamleden een betreffende rol hebben op relatieniveau.

Het tabblad teamleden is een belangrijk tabblad omdat je daarop kan aangeven welke medewerkers een rol hebben bij de klant. Dit heeft effect op de volgende functionaliteiten:
- Medewerkers met autorisatie raadplegen-mutator (zonder manager en beheer rechten) krijgen hierdoor toegang tot de relatie, het dossier, de berichten, taken en werkprocessen. Indien een medewerker met die autorisatie geen rol heeft op de relatie, dan zien zij feitelijk de relatie niet in de applicatie;
- Medewerkers kunnen vanuit een toegekende rol een verantwoordelijkheid krijgen in een workflowfase, die gekoppeld is aan de betreffende rol;
- Relaties kunnen via “meet the team” inzicht krijgen in de medewerkers die hier in een bepaalde rol zijn geplaatst. De medewerker en de rol worden voor de relatie zichtbaar. De relatie krijgt hierdoor inzicht in het principe dat accountancy teamwork is en dat er meerdere medewerkers aan zijn dossier werken. Voor een relatie is het door dit inzicht tevens makkelijker om contact te leggen met de juiste medewerker, afhankelijk van zijn behoefte tot service en diensten.
TIP: Richt dit tabblad goed in per klant en betrek dit tabblad altijd in het onboardings werkproces zodat de inrichting ervan niet wordt vergeten.
TIP: Via CRM > Relatie Insights kun je in bulk een medewerker in een bepaalde rol aan meerdere relaties ineens toekennen via de stipjes.
