Kennisbank
-
Apps & links
-
Beheer
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- Gmail Integratie
- Google Drive
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Outlook Plugin (Pilot)
- Public API
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
Workflows
- Kennisbank
- Dossier
- Waar vind ik de export van een dossier van een klant?
❓ Ik heb een dossierexport gemaakt, maar ik kan deze export niet vinden – hoe komt dat?
Probleem:
Je hebt een export van een dossier gemaakt, maar je kunt de Dossier Export map of bestanden niet terugvinden in SharePoint.
Verklaring:
Na het uitvoeren van de dossierexport wordt er automatisch een nieuwe map genaamd Dossier Export aangemaakt in het relatiedossier, onder:
Beheer > Integraties > SharePoint-synchronisatie > Synchronisatie-instellingen
Deze map is echter nog niet gekoppeld aan een sjabloonklant in SharePoint. Hierdoor vindt er nog geen synchronisatie plaats en is de map (en de geëxporteerde documenten) nog niet zichtbaar in SharePoint.
Oplossing:
Volg onderstaande stappen om de synchronisatie correct in te stellen:
- Navigeer naar Beheer > Integraties > SharePoint-synchronisatie > Synchronisatie-instellingen.
- Zoek naar de map genaamd Dossier Export die is aangemaakt na het uitvoeren van de export.
- Koppel de map aan de juiste sjabloonklant in SharePoint.
- Sla de wijzigingen op. De koppeling activeert de synchronisatie.
- De map Dossier Export en de geëxporteerde documenten worden nu zichtbaar in de juiste SharePoint-omgeving.