Kennisbank
Laatst geupdate op

Instellen dashboard

Onderstaande afbeelding is het pagina dat de relatie na het inloggen ziet. Hiermee kan hij in één oogopslag zien of er nieuwe taken of berichten binnen zijn gekomen. En in welk fase zijn aangifte zich bevindt.

Instellen-dashboard-cliënten-01.png

Om pro-actieve dienstverlening vanuit een geautomatiseerd proces te leveren, heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van automatische (standaard) communicatie per werkstap. Zo help je ook je medewerkers om excellent te communiceren over de diensten van je kantoor. Het biedt duidelijkheid en transparantie over de fase waarin je je bevindt in het proces, de nog uit te voeren werkzaamheden en wat je van je klant verwacht op het gebied van aanlevering van informatie of accordering van de output. Maak gebruik van de mogelijkheid om een werkproces in relatie tot een product of dienst visueel te tonen in het klant dashboard.

Zichtbaar voor relaties

Instellen-dashboard-cliënten-02.png

Onder Beheer > workflow > potloodje > vink aan of je wilt dat het proces zichtbaar is voor je relatie. Zichtbaarheid betekent dat je relatie, zodra het proces is gestart, via zijn dashboard inzage krijgt in de fasen van het proces, de actuele (actieve) fase, de (verwachte) doorlooptijd van de fase(n), de verwachte opleverdatum (due date) van de output.

Voorbeeld

Instellen-dashboard-cliënten-03.png

In dit voorbeeld zie je dat je relatie in het dashboard kennis kan nemen van het proces rondom de aangifte IB. Dit voorbeeld proces bestaat uit 5 stappen:

Instellen-dashboard-cliënten-04.png