-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- Tijdlijn
- Tijdlijn
Tijdlijn
Algemene werking van de Tijdlijn
De Tijdlijn biedt een centraal overzicht van alle belangrijke interacties, documenten en acties tussen jouw kantoor en je relatie. Het is ontworpen om zowel medewerkers als klanten snel inzicht te geven in wat er speelt, wat er al gebeurd is en wat er nog moet gebeuren.
De Tijdlijn toont verschillende soorten items die allemaal bijdragen aan een compleet beeld van de samenwerking. Denk hierbij aan:
- Berichten: Communicatie die via de app is gevoerd.
- Taken: Acties die nog openstaan, zoals het aanleveren van documenten.
- Notities: Interne of gedeelde aantekeningen die belangrijk zijn voor het dossier.
- Workflows: Processen zoals een btw-aangifte of jaarrekening, inclusief voortgang.
- Contacten: Belmomenten of andere contactmomenten met de klant.
- Dossier items: Documenten of bestanden die relevant zijn voor de samenwerking.
- Terugbelverzoeken: Aanvragen voor telefonisch contact, gepland of afgehandeld.
De Tijdlijn werkt als een soort logboek waarin alle gebeurtenissen chronologisch worden weergegeven. Hierdoor ontstaat een duidelijk overzicht van wat er wanneer is gebeurd en welke acties nog openstaan.
Welke items zichtbaar zijn in de Tijdlijn is afhankelijk van de ingestelde filters én de rechten van de gebruiker. Voor relaties worden alleen de tijdlijnitems getoond die jouw kantoor expliciet heeft aangevinkt als ‘zichtbaar voor relatie’. Medewerkers van het kantoor zien alle interne én gedeelde informatie, tenzij anders ingesteld.
Dankzij deze slimme filtering is de Tijdlijn niet alleen overzichtelijk, maar ook veilig en op maat gemaakt voor elke gebruiker.