-
Apps & links
-
Beheer
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- Gmail Integratie
- Google Drive
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Outlook Plugin (Pilot)
- Public API
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
Workflows
- Kennisbank
- Verwerking
- Activiteitenlog
Activiteitenlog
Bij de menuoptie activiteiten log kun je eenvoudig filteren op activiteiten en gebruikers, zodat je een audit-trail te zien krijgt wat er in Mijn Kantoor is vewerkt.

Bericht in activiteitenlog wanneer BCC e-mail niet verwerkt kan worden
Elke cliënt heeft in Mijn Kantoor een BCC e-mailadres waar naartoe gemaild kan worden om documenten direct op te slaan in het dossier. Op dit moment worden alleen e-mails vanaf toegestane domeinen verwerkt. Wanneer een e-mail niet verwerkt kon worden was dit niet inzichtelijk.
Er zal voortaan een bericht geplaatst worden in de activiteitenlog wanneer een BCC e-mail niet verwerkt kan worden omdat het e-maildomein niet toegestaan is. Als het domein toegestaan dient te worden kan je deze toevoegen aan de lijst van 'toegestane e-maildomeinen' via Beheer -> Dossier -> Toegestane e-mail domeinen.