-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- Verwerking
- SBR inbox
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
Aangifte aanbieden via Twinfield
Om aangiften correct aan te bieden ter accordering via Mijn Kantoor, is het belangrijk dat je deze eerst op de juiste manier verwerkt vanuit Twinfield. Hiervoor zijn een aantal randvoorwaarden van toepassing:
- De koppeling tussen Twinfield en Mijn Kantoor moet actief en correct ingesteld zijn.
- De aangiften dienen in Twinfield aanwezig te zijn in een status die is ingesteld om opgehaald te worden.
Hoe werkt het?
Zodra de koppeling is gelegd, worden automatisch alle aangiften met de status Authorized uit Twinfield opgehaald. Andere statussen worden niet meegenomen. Wil je de verwerking verder verfijnen, dan kun je dit instellen bij de koppeling in Mijn Kantoor.
Na het ophalen worden de aangiften via de SBR-inbox aangeboden in de verwerkingsmodule van Mijn Kantoor. Vanuit daar worden ze automatisch beschikbaar gesteld aan de cliënt ter accordering. Dit is een volledig geautomatiseerd proces—je hoeft hier zelf geen handmatige handelingen meer voor uit te voeren.
Let op: wij kunnen alleen de status terugkoppelen naar Twinfield als de aangifte in Twinfield de status Authorized heeft. Wanneer de aangifte in Twinfield deze status niet heeft, mislukt de terugkoppeling.