Kennisbank
-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- Verwerking
- SBR inbox
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
Aangifte aanbieden via Nmbrs
Deze handleiding beschrijft hoe je loonaangiften correct verstuurt vanuit Nmbrs zodat deze verwerkt kunnen worden in Mijn Kantoor. Daarnaast wordt uitgelegd hoe je het jaarwerk handmatig ophaalt. Zorg ervoor dat de SBR-instellingen zowel op het workflow-template als op relatieniveau correct zijn ingesteld.
Meer informatie over de randvoorwaarden vind je in het onderstaande kennisbankartikel.
Loonaangifte Ophalen uit Nmbrs
Om de loonaangifte op te halen, moet de aangifte de status 'Gemarkeerd als verzonden' hebben. Wanneer dit het geval is en de koppeling is gelegd, wordt de loonaangifte automatisch opgehaald.
Voorwaarden voor het ophalen van de loonaangifte
- De koppeling tussen Nmbrs en Mijn Kantoor is correct ingesteld om de loonaangiften op te halen.
- De loonaangifte heeft de status 'Gemarkeerd als verzonden' of 1 van de statussen die is ingesteld in de koppeling (beheer > integraties > Nmbrs > bewerken).
Controlepunten als de loonaangifte niet wordt opgehaald
- Controleer of de loonaangifte daadwerkelijk de status 'Gemarkeerd als verzonden' heeft in Nmbrs of 1 van de andere ingestelde statussen in de koppeling.
- Controleer of de SBR-instellingen correct zijn ingesteld.
- Controleer of de koppeling tussen Nmbrs en Mijn Kantoor actief is.
Stap 2: Jaarwerk Ophalen uit Nmbrs
Het jaarwerk dient handmatig opgehaald te worden via de CRM-module.
Stappenplan voor het ophalen van het jaarwerk
- Ga naar de CRM-module.
- Navigeer naar Relatie Insights.
- Activeer de Selectie modus.
- Selecteer de relaties waarvoor je het jaarwerk wilt ophalen.
- Klik op de drie puntjes naast de selectiemodus.
- Kies de optie Jaarwerk ophalen (Nmbrs).
Belangrijke Voorwaarden
- Het jaarwerk moet de status 'Locked' hebben, anders kunnen de bestanden niet worden opgehaald.
- Het jaarwerk wordt geplaatst in de bestanden die in de Beheer-module onder SBR zijn geselecteerd.
De loonstroken en sepa bestanden worden elk uur tussen 07:00 en 20:00 uur gesynchroniseerd.