Kennisbank
Laatst geupdate op

Berichten - Algemene Instellingen

Via Beheer > Berichten > Algemeen stel je in hoe het berichtenverkeer binnen het systeem wordt afgehandeld. Deze instellingen bepalen de verwerking, opslag en automatisering van berichten en dragen bij aan een efficiënte en gestructureerde communicatie.

Schermafbeelding 2025-05-23 154813.png

Servicebericht en archivering

  • Stel in welk servicebericht zichtbaar is voor de klant in de chat.
  • Laat berichten na een ingestelde periode automatisch archiveren.
  • Bij archivering kun je ervoor kiezen het bericht direct te sluiten.

Toegankelijkheid en interactie

  • Bepaal of relaties berichten mogen starten met procesteams of individuele medewerkers.
  • Wanneer een relatie deelneemt aan een bericht, kan deze automatisch een uitnodiging voor Mijn Kantoor ontvangen.
  • Activeer unieke berichtnummering voor een duidelijke en traceerbare communicatiehistorie.

Automatisering en interne verwerking

  • Laat nieuwe berichten standaard als intern bericht aanmaken.
  • Richt de inbox overzichtelijk in door niet-gerichte berichten automatisch te laten lezen en archiveren.

Door deze instellingen goed in te richten, stem je het berichtenverkeer af op de werkwijze van je kantoor en zorg je voor een efficiëntere verwerking van klantcommunicatie.