Tabblad autorisatie rollen onder beheer teamleden

Rollen hebben in tegenstelling tot functies wel een (autoriserende) werking. Enerzijds betekent het hebben van een rol voor medewerkers met raadpleeg en/of mutator rechten het hebben van toegang tot een cliënt (dossier, CRM kaart, werkprocessen, taken, timeline). Daarnaast bepaalt de rol het hebben van een verantwoordelijkheid in een lopend klantproces (workflow).
De rollen kunnen vervolgens worden toegewezen aan medewerkers via het tabblad Teamleden in CRM. Een medewerker kan daarbij een of meerdere rollen hebben.
Uitleg specifieke permissies
Rol permissies
Activiteiten log
- Activiteiten log inzien: Overzicht van alle gelogde activiteiten binnen de applicatie.
- Verwijderde items kunnen herstellen: Herstel verwijderde items binnen de applicatie.
Apps & Links
- Apps & links beheren: Beheer externe apps en links die aan de applicatie zijn gekoppeld.
Berichten
- Alle berichten inzien: Bekijk berichten overstijgend binnen de applicatie.
- Alle berichten inzien van zijn gekoppelde relaties: Toegang tot berichten van specifieke klanten waar de medewerker aan is gekoppeld.
- Bericht templates beheren: Creëer en wijzig berichtsjablonen.
- Bericht templates gebruiken: Gebruik vooraf aangemaakte sjablonen voor berichten.
- Berichten beheren: Beheer (wijzigen of verwijderen) van berichten.
- Berichten inzien: Bekijk specifieke berichten binnen de applicatie.
- Berichten verwijderen: Verwijder berichten definitief.
CRM - Contacten
- Contacten (ont)koppelen van een relatie: Koppel of ontkoppel contactpersonen aan een relatie.
- Tweestapsverificatie van contacten kunnen resetten: Reset de tweestapsverificatie van contactpersonen.
CRM - Insights
- Insights filter beheren: Beheer en creëer filters voor rapportages en inzichten.
- Insights filter inzien: Bekijk bestaande filters en pas deze toe.
CRM - Relaties
- Gedeelde entiteiten beheren: Beheer gedeelde gegevens van relaties.
- Gedeelde entiteiten inzien: Bekijk gedeelde gegevens van relaties.
- Relatie beëindigingsredenen beheren: Voeg redenen toe voor het beëindigen van relaties.
- Relatie beëindigingsredenen inzien: Bekijk bestaande redenen.
- Relatie naam beheren: Pas de naam van een relatie aan.
- Relatie nummer beheren: Beheer het relatienummer.
- Relatie relatieherkomst opties beheren: Voeg nieuwe herkomstopties voor relaties toe.
- Relatie relatieherkomst opties inzien: Bekijk bestaande herkomstopties.
- Relatie soorten beheren: Creëer en wijzig types relaties.
- Relatiegroepen beheren: Beheer groepen waar relaties onder vallen.
- Relatiegroepen inzien: Bekijk bestaande relatiegroepen.
- Relaties aanmaken: Voeg nieuwe relaties toe in de applicatie.
- Relaties bewerken: Pas gegevens van relaties aan.
- Relaties verwijderen: Verwijder relaties definitief.
- Toegang tot alle interne relaties: Bekijk interne relaties zonder gekoppeld te zijn als teamlid.
- Toegang tot alle leveranciers: Overstijgend toegang tot leveranciersgegevens.
- Toegang tot alle organisatie relaties: Bekijk alle zakelijke relaties, onafhankelijk van koppeling.
- Toegang tot alle persoon relaties: Bekijk alle persoonlijke relaties, onafhankelijk van koppeling.
- Vrije velden beheren: Voeg aangepaste velden toe of wijzig deze.
- Vrije velden inzien: Bekijk beschikbare vrije velden.
Dashboard
- Dashboard gebruiken: Gebruik en stel het dashboard in.
Dossier
- Documenten aanmaken: Voeg nieuwe documenten toe aan een dossier.
- Documenten bewerken: Wijzig bestaande documenten binnen dossiers.
- Documenten inzien: Bekijk opgeslagen documenten.
- Documenten verwijderen: Verwijder documenten definitief.
- Dossier autorisaties beheren: Beheer toegang tot dossiers.
- Dossier autorisaties inzien: Bekijk bestaande autorisaties.
- Dossier mappen beheren: Beheer de structuur van dossiermappen.
- Dossier mappen inzien: Bekijk inhoud van mappen.
- Gedeelde mappen beheren: Beheer mappen die gedeeld worden tussen meerdere gebruikers.
- Gedeelde mappen inzien: Bekijk gedeelde mappen en hun inhoud.
- Toegestane e-mail domeinen beheren: Beheer domeinen die geautoriseerd zijn voor communicatie.
- Toegestane e-mail domeinen inzien: Bekijk geautoriseerde e-maildomeinen.
Instellingen
- Algemene instellingen beheren: Beheer globale instellingen van de applicatie.
- Omgevingsbepalende instellingen beheren: Wijzig instellingen zoals branding, tweestapsverificatie, en dossierautorisaties.
Integraties
Algemeen
- iDEAL integratie beheren: Configureer en beheer iDEAL-instellingen.
- KVK integratie beheren: Beheer de Kamer van Koophandel-integratie.
- Mailchimp integratie beheren: Stel de koppeling met Mailchimp in en pas deze aan.
- Onderteken integratie beheren: Beheer instellingen voor digitale ondertekening.
- Scope integratie beheren: Configureer de Scope-integratie.
- Semansys integratie beheren: Stel de integratie met Semansys in.
- VOIP integratie beheren: Beheer VOIP-functionaliteiten.
- Zendoc integratie beheren: Beheer documentopslag en analyse via Zendoc.
CRM & Aangiften
- Beheer en configureer specifieke CRM- en fiscale- en boekhoudsystemen zoals AFAS, Nextens, en Exact.
Dossier opslag
- Dossier opslag integratie beheren: Stel koppelingen in met opslagdiensten voor dossiers.
- Mail integratie beheren: Configureer en beheer e-mailkoppelingen.
- Mail integratie gebruiken: Gebruik e-mailfuncties binnen de applicatie.
Labels
- Labels (ont)koppelen: Voeg labels toe of verwijder ze van relaties.
- Labels beheren: Creëer en wijzig labels.
Microtransacties
- Microtransacties inzien: Bekijk kleine transacties die binnen het systeem plaatsvinden.
Notities
- Notities aanmaken: Voeg nieuwe notities toe aan relaties.
- Notities inzien: Bekijk notities van gekoppelde relaties.
- Notities verwijderen: Verwijder notities uit het systeem.
Oproepen
- Alle oproepen inzien van zijn gekoppelde relaties: Bekijk oproepen die zijn gekoppeld aan een specifieke klant.
- Alle VOIP oproepen inzien van zijn gekoppelde relaties: Bekijk VOIP-oproepen van gekoppelde relaties.
- Inkomende VOIP oproepen beheren: Beheer inkomende VOIP-oproepen.
- Inkomende VOIP oproepen inzien: Bekijk details van inkomende VOIP-oproepen.
- Oproepen aanmaken: Voeg nieuwe oproepen toe.
- Oproepen bewerken: Wijzig bestaande oproepen.
- Oproepen inzien: Bekijk oproepen.
- Oproepen verwijderen: Verwijder oproepen definitief.
Planbord
- Planbord gebruiken: Gebruik de planbordfunctionaliteit.
- Planbord items van teamleden kunnen verplaatsen: Wijzig en verplaats items van andere teamleden.
Taken
- Alle taken binnen applicatie inzien: Overstijgende toegang tot alle taken.
- Alle taken inzien van zijn gekoppelde relaties: Bekijk taken van gekoppelde relaties.
- Taken aanmaken: Voeg nieuwe taken toe.
- Taken bewerken: Wijzig bestaande taken.
- Taken verwijderen: Verwijder taken uit de applicatie.
Uitleg plus rollen
Binnen Mijn Kantoor zijn de rollen ‘Mutator’ en ‘Raadpleger’ aanwezig:
Niveau 1: Raadpleger - Een medewerker kan de cliënt en de daarmee samenhangende berichten, dossierstukken en werkprocessen raadplegen, doch niet muteren
Niveau 2: Mutator- Een medewerker kan de cliënt en de daarmee samenhangende berichten, dossierstukken en werkprocessen raadplegen en muteren
Naast deze rollen bestaan ook de ‘Mutator plus’ en ‘Raadpleger plus’ rollen. Deze geven exact dezelfde permissies als de rollen zonder de plus maar hiervoor dien je niet gekoppeld te zijn aan een specifieke klant. Dit zijn dus overstijgende permissies op klantniveau.