Kennisbank
Laatst geupdate op

Tabblad 'Algemeen' onder Beheer

In het tabblad ‘Algemeen’ onder Beheer stel je belangrijke algemene instellingen in voor jouw kantooromgeving. Hieronder vind je een overzicht van de mogelijkheden.

Schermafbeelding 2025-07-03 131621.png

1. Tweestapsverificatie

Bepaal wie binnen de organisatie gebruik moet maken van tweestapsverificatie. Je kunt kiezen uit de volgende opties:

  • Iedereen
  • Niemand
  • Alleen voor het kantoor
  • Alleen voor relaties

2. Kennismakingswizard

Stel in of de kennismakingswizard ingeschakeld moet worden voor nieuwe gebruikers. Hiermee worden zij begeleid bij de eerste stappen in het systeem.

3. Planbordinstellingen

Bepaal welke onderdelen automatisch op het planbord van teamleden verschijnen:

  • Taken
  • Workflows
  • Terugbelverzoeken
  • Berichten

Beschikbare opties:

  • Automatisch pinnen: Kies of deze onderdelen automatisch op het planbord van het betreffende teamlid moeten verschijnen.
  • Automatisch verwijderen: Geef aan of de onderdelen verwijderd moeten worden wanneer:
    • Het teamlid niet langer verantwoordelijk is.
    • De taak, workflow of het verzoek is afgerond.

4. Teamselectie bij taken en workflows

Stel in of alle teamleden geselecteerd mogen worden bij:

  • Het aanmaken van taken
  • Het doorzetten van workflows

Wanneer deze optie is ingeschakeld, kunnen alle teamleden worden gekozen, ongeacht of zij een rol hebben op de betreffende relatie.

5. Weergave van rollen

Kies of de rol van het teamlid moet worden weergegeven achter de naam in persoonsselectievelden. Dit helpt bij het herkennen van verantwoordelijkheden binnen het team.

6. Uitlegvideo

Er is een instructievideo beschikbaar die stap voor stap uitlegt hoe deze algemene instellingen werken en wat de impact ervan is.