-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- Beheer
- Producten
- Uitleg instellen producten
Uitleg instellen producten
Producten zijn de producten en diensten het accountant- of administratiekantoor al dan niet in de vorm van pakketten (abonnementen) aan haar klanten biedt. Door deze producten en pakketten te koppelen in het CRM aan de cliënten creëer je inzicht en overzicht voor medewerkers met betrekking tot het SLA dat voor de cliënt van toepassing is en aan welke producten en diensten mag worden gewerkt. Daarnaast is het inrichten en koppelen van producten belangrijk om werkprocessen automatisch of in bulk te kunnen opstarten en aan producten gekoppelde dossieritems uit onderliggende bronpakketten (zoals aangiften) automatisch door de cliënt te kunnen laten accorderen. Door middel van de plusknoppen maak je een product of pakket aan. Via het radertje kun je een product of pakket bewerken. Producten zijn koppelbaar aan een pakket. Dit heeft als voordeel dat je makkelijk door het kiezen van een pakket een samenstel aan producten ineens aan een klant kan koppelen.
Het gebruik van tenminste 1 pakket is verplicht. Heb je geen abonnementen of productgroepen binnen je kantoor op dit moment maak dan 1 pakket met als naam “Producten van <naam kantoor>”. Je kan vervolgens alle producten koppelen aan dit ene pakket.
TIP: Deel producten in op basis van meerdere pakketten/abonnementen. Het kan daarbij nuttig zijn om een onderscheid te maken tussen BV ondernemers en IB ondernemers omdat deze overwegend andersoortige producten afnemen. Zo horen aangifte Vpb en Kvk stukken altijd bij een BV ondernemer en zijn deze bij een IB ondernemer niet van toepassing. Een IB particulier hoort bij een BV ondernemer en een IB winst hoort bij een IB ondernemer.
TIP: Creëer een pakket “Opties” met daarin producten/diensten die vaak additioneel gekozen worden zoals loonverwerking, aangifte dividendbelasting of het samenstellen van een jaarrekening voor een IB ondernemer.