-
Apps & links
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
- Autorisatierollen en Permissies
- Overzicht van permissies in Mijn Kantoor
- Tabblad autorisatie rollen onder beheer teamleden
- Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
- Tabblad procesteams onder beheer teamleden
- Tabblad rollen onder beheer teamleden
- Tabblad standaard teamlid rollen
- Tabblad teamleden onder beheer teamleden
- Tabblad waarnemers onder beheer teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Legalsign
-
Implementatiestappen
- Begrippenlijst
- Implementatie Fase 1: Kick-off
- Implementatie Fase 2: CRM Import
- Implementatie Fase 3: Implementatiesessie na import
- Implementatie Fase 5: Testfase voorbereiden
- Implementatie Fase 6: Workflows aanmaken en inplannen
- Implementatie Fase 7: Livegang en adoptie
- Implementatie Fase 8: Evaluatie en verfijnen workflows
-
Integraties
- AFAS Aangiften
- AFAS(CRM)
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- Google Drive
- iMuis
- Informanagement
- KvK
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Outlook Plugin (Pilot)
- Public API
- Qics
- Red Cactus (Bubble)
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- Vraagposten
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- Automatiseringen binnen een workflow
- De Plannerweergave
- SBR Instellingen van een workflow
- Standaarddocumenten automatisch meesturen via een workflow
- Uitleg workflows en plannerweergave
- Workflow templates binnen Mijn Kantoor
- Workflows in bulk opstarten en plannen
- Workflows Veelvoorkomende Foutmeldingen
-
WWFT
-
Zendoc
- Kennisbank
- Beheer
- Producten
- Uitleg instellen producten
Uitleg instellen producten
Producten zijn de producten en diensten het accountant- of administratiekantoor al dan niet in de vorm van pakketten (abonnementen) aan haar klanten biedt. Door deze producten en pakketten te koppelen in het CRM aan de cliënten creëer je inzicht en overzicht voor medewerkers met betrekking tot het SLA dat voor de cliënt van toepassing is en aan welke producten en diensten mag worden gewerkt. Daarnaast is het inrichten en koppelen van producten belangrijk om werkprocessen automatisch of in bulk te kunnen opstarten en aan producten gekoppelde dossieritems uit onderliggende bronpakketten (zoals aangiften) automatisch door de cliënt te kunnen laten accorderen. Door middel van de plusknoppen maak je een product of pakket aan. Via het radertje kun je een product of pakket bewerken. Producten zijn koppelbaar aan een pakket. Dit heeft als voordeel dat je makkelijk door het kiezen van een pakket een samenstel aan producten ineens aan een klant kan koppelen.
Het gebruik van tenminste 1 pakket is verplicht. Heb je geen abonnementen of productgroepen binnen je kantoor op dit moment maak dan 1 pakket met als naam “Producten van <naam kantoor>”. Je kan vervolgens alle producten koppelen aan dit ene pakket.
TIP: Deel producten in op basis van meerdere pakketten/abonnementen. Het kan daarbij nuttig zijn om een onderscheid te maken tussen BV ondernemers en IB ondernemers omdat deze overwegend andersoortige producten afnemen. Zo horen aangifte Vpb en Kvk stukken altijd bij een BV ondernemer en zijn deze bij een IB ondernemer niet van toepassing. Een IB particulier hoort bij een BV ondernemer en een IB winst hoort bij een IB ondernemer.
TIP: Creëer een pakket “Opties” met daarin producten/diensten die vaak additioneel gekozen worden zoals loonverwerking, aangifte dividendbelasting of het samenstellen van een jaarrekening voor een IB ondernemer.