-
Apps & links
-
Autoplanner
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Kennisbank
- Beheer
- Teamleden
- Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
In deze weergave zie je welke autorisatie aan een gebruiker (teamlid) is toegekend. We onderscheiden daarbij vier autorisatieniveaus die oplopend zijn in rechten. Deze autorisatieniveaus zijn in lijn met de AVG, die bepaalt dat een medewerker alleen toegang heeft tot klanten waarin hij/zij een actieve rol heeft.

Rechten zijn alleen actief indien een medewerker een of meerdere rollen heeft op de klant (CRM-Cliënten-Teamleden)
Niveau 1: Raadpleger - Een medewerker kan de cliënt en de daarmee samenhangende berichten, dossierstukken en werkprocessen raadplegen, doch niet muteren
Niveau 2: Mutator - Een medewerker kan de cliënt en de daarmee samenhangende berichten, dossierstukken en werkprocessen raadplegen en muteren
Rechten zijn altijd actief (ongeacht het hebben van een rol op de klant)
Niveau 3: Manager - Een manager is gelijk aan niveau 2 maar kan deze rechten op alle klanten toepassen ook al heeft deze bij een klant geen actieve rol. Een manager kan daardoor bijvoorbeeld teamleden toewijzen aan klanten. Ook kan een manager ten alle tijde ingrijpen in een bericht en zichzelf daaraan toevoegen. Aanvullend is het een manager toegestaan om instellingen te bewerken zoals workflows (templates), procesteams, uitvraag groepen, auto teksten, labels, producten en waarnemers.
Niveau 4: Beheerder - Een beheerder heeft alle rechten binnen de applicatie en kan derhalve naast klantzaken ook alle instellingen wijzigen.
TIP: Geef een office manager/directiesecretaresse managers rechten zodat zij toegang heeft tot alle klanten en een rol kan hebben in het bijwerken van CRM en uitgaande correspondentie workflows.
TIP: Het systeem kent standaard rechten toe nadat een gebruiker is uitgenodigd. Werk daarom na het uitnodigen van een medewerker direct de rechten bij.