-
Apps & links
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
- Autorisatierollen en Permissies
- Overzicht van permissies in Mijn Kantoor
- Tabblad autorisatie rollen onder beheer teamleden
- Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
- Tabblad procesteams onder beheer teamleden
- Tabblad rollen onder beheer teamleden
- Tabblad standaard teamlid rollen
- Tabblad teamleden onder beheer teamleden
- Tabblad waarnemers onder beheer teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Legalsign
-
Implementatiestappen
- Begrippenlijst
- Implementatie Fase 1: Kick-off
- Implementatie Fase 2: CRM Import
- Implementatie Fase 3: Implementatiesessie na import
- Implementatie Fase 5: Testfase voorbereiden
- Implementatie Fase 6: Workflows aanmaken en inplannen
- Implementatie Fase 7: Livegang en adoptie
- Implementatie Fase 8: Evaluatie en verfijnen workflows
-
Integraties
- AFAS Aangiften
- AFAS(CRM)
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- Google Drive
- iMuis
- Informanagement
- KvK
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Outlook Plugin (Pilot)
- Public API
- Qics
- Red Cactus (Bubble)
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- Vraagposten
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- Automatiseringen binnen een workflow
- De Plannerweergave
- SBR Instellingen van een workflow
- Standaarddocumenten automatisch meesturen via een workflow
- Uitleg workflows en plannerweergave
- Workflow templates binnen Mijn Kantoor
- Workflows in bulk opstarten en plannen
- Workflows Veelvoorkomende Foutmeldingen
-
WWFT
-
Zendoc
- Kennisbank
- Beheer
- Teamleden
- Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
In deze weergave zie je welke autorisatie aan een gebruiker (teamlid) is toegekend. We onderscheiden daarbij vier autorisatieniveaus die oplopend zijn in rechten. Deze autorisatieniveaus zijn in lijn met de AVG, die bepaalt dat een medewerker alleen toegang heeft tot klanten waarin hij/zij een actieve rol heeft.
Rechten zijn alleen actief indien een medewerker een of meerdere rollen heeft op de klant (CRM-Cliënten-Teamleden)
Niveau 1: Raadpleger - Een medewerker kan de cliënt en de daarmee samenhangende berichten, dossierstukken en werkprocessen raadplegen, doch niet muteren
Niveau 2: Mutator - Een medewerker kan de cliënt en de daarmee samenhangende berichten, dossierstukken en werkprocessen raadplegen en muteren
Rechten zijn altijd actief (ongeacht het hebben van een rol op de klant)
Niveau 3: Manager - Een manager is gelijk aan niveau 2 maar kan deze rechten op alle klanten toepassen ook al heeft deze bij een klant geen actieve rol. Een manager kan daardoor bijvoorbeeld teamleden toewijzen aan klanten. Ook kan een manager ten alle tijde ingrijpen in een bericht en zichzelf daaraan toevoegen. Aanvullend is het een manager toegestaan om instellingen te bewerken zoals workflows (templates), procesteams, uitvraag groepen, auto teksten, labels, producten en waarnemers.
Niveau 4: Beheerder - Een beheerder heeft alle rechten binnen de applicatie en kan derhalve naast klantzaken ook alle instellingen wijzigen.
TIP: Geef een office manager/directiesecretaresse managers rechten zodat zij toegang heeft tot alle klanten en een rol kan hebben in het bijwerken van CRM en uitgaande correspondentie workflows.
TIP: Het systeem kent standaard rechten toe nadat een gebruiker is uitgenodigd. Werk daarom na het uitnodigen van een medewerker direct de rechten bij.