-
Apps & links
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Implementatiestappen
-
Integraties
- Afas (CRM)
- Afas Aangiften
- Dropbox Synchronisatie
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- iDEAL (Mollie)
- iMuis
- KvK
- Legalsign
- Legalsign v2
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Qics
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- VOIP (pilot)
- Vraagposten
- Zendoc
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
- Aangifte aanbieden door handmatig uploaden
- Aangifte aanbieden ter accordering via Twinfield
- Aangifte aanbieden via Exact Online
- Aangifte aanbieden via Fiscaal Gemak
- Aangifte aanbieden via Nextens
- Aangifte aanbieden via Nmbrs
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- SBR inbox
- Verwerking van aangiften binnen Mijn Kantoor
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
-
WWFT
- Kennisbank
- Implementatiestappen
- Fase 7: Evaluatie
Fase 7: Evaluatie
De implementatie is afgerond en jullie werken nu volledig met Mijn Kantoor. Dit is het perfecte moment om samen met je consultant te evalueren en te kijken naar mogelijke verbeteringen.
Evaluatie inplannen
In deze laatste fase van de workflow plan je een evaluatiemoment in met je consultant. Tijdens deze sessie verzamelen we jouw feedback over het implementatieproces en de software, zodat we deze verder kunnen optimaliseren. Daarnaast kijken we samen of er nog mogelijkheden zijn om Mijn Kantoor efficiënter in te zetten.
De evaluatie duurt ongeveer 30 minuten en biedt ook de gelegenheid om vragen te stellen over eventuele uitdagingen waar je tegenaan loopt. Je consultant neemt contact met je op om een geschikt moment in te plannen.
Support blijft beschikbaar
Na de evaluatie wordt de implementatiechat in de sportomgeving gesloten. Dit betekent natuurlijk niet dat je geen ondersteuning meer krijgt. Ons supportteam blijft altijd bereikbaar via de berichtenmodule in de support omgeving.
We raden aan om vragen in eerste instantie via de chat te stellen. Zo kan ons team direct onderzoek doen en indien nodig aanvullende vragen stellen of screenshots opvragen. Liever telefonisch contact? Dat kan via het onderstaande nummer:
📞 088 - 520 60 10