Kennisbank
Laatst geupdate op

Hoe kan ik een nieuwe map koppelen voor google drive ?

Je kan op de volgende manier een nieuwe map koppelen

1. Maak de map aan op google drive/sharepoint op het gewenste pad in de sjabloon client. Welk client dat is kan je zien onder beheer > integraties > google drive > tabblad 'synchronisatie instellingen'. Als in Mijn Kantoor voor de map ingesteld is dat jaar selectie verplicht of optioneel is maak dan ook een jaartal map aan binnen de nieuwe map.

2. Ga in Mijn Kantoor naar beheer > integraties > google drive > tabblad 'Synchronisatie instellingen' en klik op de + knop naast 'Gelinkte mappen'

3. Er opent een popup om de map in te stellen. Selecteer de in het bovenste veld de zojuist aangemaakte map in google drive. En in het onderste veld de bijbehorende map in Mijn Kantoor.

Als in Mijn Kantoor voor de map ingesteld is dat jaar selectie verplicht of optioneel is zet dan de optie 'pad bevat jaar' op ja en selecteer voor de google drive map de map t/m de jaartal map.