Kennisbank
-
Apps & links
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
- Autorisatierollen en Permissies
- Overzicht van permissies in Mijn Kantoor
- Tabblad autorisatie rollen onder beheer teamleden
- Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
- Tabblad procesteams onder beheer teamleden
- Tabblad rollen onder beheer teamleden
- Tabblad standaard teamlid rollen
- Tabblad teamleden onder beheer teamleden
- Tabblad waarnemers onder beheer teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Legalsign
-
Implementatiestappen
- Begrippenlijst
- Implementatie Fase 1: Kick-off
- Implementatie Fase 2: CRM Import
- Implementatie Fase 3: Implementatiesessie na import
- Implementatie Fase 5: Testfase voorbereiden
- Implementatie Fase 6: Workflows aanmaken en inplannen
- Implementatie Fase 7: Livegang en adoptie
- Implementatie Fase 8: Evaluatie en verfijnen workflows
-
Integraties
- AFAS Aangiften
- AFAS(CRM)
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- Google Drive
- iMuis
- Informanagement
- KvK
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Outlook Plugin (Pilot)
- Public API
- Qics
- Red Cactus (Bubble)
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- Vraagposten
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- Automatiseringen binnen een workflow
- De Plannerweergave
- SBR Instellingen van een workflow
- Standaarddocumenten automatisch meesturen via een workflow
- Uitleg workflows en plannerweergave
- Workflow templates binnen Mijn Kantoor
- Workflows in bulk opstarten en plannen
- Workflows Veelvoorkomende Foutmeldingen
-
WWFT
-
Zendoc
- Kennisbank
- Workflows
- De Plannerweergave
De Plannerweergave
De plannerweergave geeft je inzicht in de voortgang van workflows per tijdvak, zoals btw-, IB- of VPB-aangiftes. Deze weergave helpt bij het bewaken van deadlines en geeft overzicht op zowel proces- als relatieniveau.
Wat zie je in de planner?
- Overzicht per tijdvak
Je ziet per maand/kwartaal hoeveel workflows gestart, afgerond of nog open zijn. - Detailweergave per relatie
Klik op een tijdvak om te zien welke relaties actie vereisen en wat de status is per klant.
Instellen van de plannerweergave
- Ga naar Beheer > Workflows > klik op de drie puntjes rechts van het workflow template dat je planbaar wilt maken > bewerken
- Kies voor Plannerinstellingen
- Selecteer hier wat het standaard tijdvak van de workflow moet zijn en wanneer de workflow moet starten
- Vink aan bij ‘Planbaar per…’ (bijv. maand, kwartaal) voor welke perioden de workflow moet verschijnen in de plannerweergave
- Klik op opslaan, het workflow template is nu zichtbaar in de plannerweergave op basis van de perioden die je hebt ingevuld bij ‘Planbaar per…’
Plannerregels aanmaken
Workflows verschijnen pas in de planner als er plannerregels zijn aangemaakt voor relaties. Dit kan op 3 manieren:
1. Vanuit het CRM (klantkaart)
Klik op het klok-icoon rechtsboven bij een relatie om bestaande plannerregels te zien of een nieuwe aan te maken.
2. In de planner zelf
Selecteer een workflow en tijdvak, klik op het plusje naast de relatie om een plannerregel toe te voegen.
3. In bulk via CRM > Relatie Insights
Selecteer klanten (eventueel met filters), klik op de drie puntjes rechtsboven en kies ‘Plannerregels aanmaken’.
Overige aandachtspunten
- De oude autoplanner is vervangen door deze plannerweergave. Bestaande autoplannerregels blijven actief.
- Het instellen van een hoofdverantwoordelijke per workflowtemplate is niet verplicht, maar wel aan te raden voor duidelijkheid.