-
Apps & links
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
- Autorisatierollen en Permissies
- Overzicht van permissies in Mijn Kantoor
- Tabblad autorisatie rollen onder beheer teamleden
- Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
- Tabblad procesteams onder beheer teamleden
- Tabblad rollen onder beheer teamleden
- Tabblad standaard teamlid rollen
- Tabblad teamleden onder beheer teamleden
- Tabblad waarnemers onder beheer teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Legalsign
-
Implementatiestappen
- Begrippenlijst
- Implementatie Fase 1: Kick-off
- Implementatie Fase 2: CRM Import
- Implementatie Fase 3: Implementatiesessie na import
- Implementatie Fase 5: Testfase voorbereiden
- Implementatie Fase 6: Workflows aanmaken en inplannen
- Implementatie Fase 7: Livegang en adoptie
- Implementatie Fase 8: Evaluatie en verfijnen workflows
-
Integraties
- AFAS Aangiften
- AFAS(CRM)
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- Google Drive
- iMuis
- Informanagement
- KvK
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Outlook Plugin (Pilot)
- Public API
- Qics
- Red Cactus (Bubble)
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- Vraagposten
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- Automatiseringen binnen een workflow
- De Plannerweergave
- SBR Instellingen van een workflow
- Standaarddocumenten automatisch meesturen via een workflow
- Uitleg workflows en plannerweergave
- Workflow templates binnen Mijn Kantoor
- Workflows in bulk opstarten en plannen
- Workflows Veelvoorkomende Foutmeldingen
-
WWFT
-
Zendoc
- Kennisbank
- Workflows
- Uitleg workflows en plannerweergave
Uitleg workflows en plannerweergave
In deze video wordt de workflowsmodule toegelicht. De workflowsmodule helpt je om inzicht en grip te houden op alle werkprocessen binnen het kantoor, van aangiften en jaarrekeningen tot adviestrajecten.
Overzicht van de weergaven
Wanneer je de workflowsmodule opent, kun je kiezen uit drie weergaven:
- Lijstweergave
- Overzicht per template
- Plannerweergave
1. Lijstweergave
De lijstweergave is eigenlijk jouw persoonlijke workflow-bakje.
- Standaard staat het filter ingesteld op “alleen mijn workflows”.
- Je ziet dus alle workflows waarvoor jij op dit moment verantwoordelijk bent in de huidige fase.
- Dit maakt het eenvoudig om te zien welke taken er op jouw naam staan en wat prioriteit heeft.
Wil je breder meekijken?
- Zet het vinkje “mijn workflows” uit om alle workflows in de omgeving te bekijken.
- Je kunt ook filteren op onder andere:
- Workflowfase
- Verantwoordelijke medewerker
- Hoofdverantwoordelijke
- Template of werkproces
- En meer
- Workflowfase
Zo bepaal je zelf welke informatie voor jou relevant is.
2. Overzicht per template
Via de optie “overzicht per template” krijg je inzicht in de voortgang per werkproces (bijvoorbeeld ‘BTW-aangifte’, ‘Jaarrekening’, of ‘Inkomstenbelasting’).
- Je ziet in één oogopslag hoeveel workflows er actief zijn per template.
- Vanuit dit overzicht kun je ook direct doorklikken naar de lijstweergave van dat specifieke template om de onderliggende workflows te bekijken.
Dit is handig wanneer je bijvoorbeeld wilt zien hoe ver het kantoor is met één bepaald type werkproces.
3. Plannerweergave
De plannerweergave geeft je een kantoorbreed overzicht van de planning en voortgang per werkproces en tijdvak.
- Je ziet hoeveel workflows er per proces en periode gepland staan.
- Je ziet ook hoever jullie al zijn en wat er nog moet gebeuren.
- Toekomstige periodes zijn alvast zichtbaar, zodat je vooruit kunt plannen.
Klik je een periode van een template open, dan krijg je een nog gedetailleerder beeld:
- De status van alle workflows in die periode
- Wie verantwoordelijk is voor de huidige fase
- Wie de hoofdverantwoordelijke is voor het totale werkproces
Automatische afronding en realtime voortgang
Een groot voordeel van de workflowsmodule is dat veel processen automatisch worden afgerond.
Zodra een aangifte bij ons binnenkomt en wordt aangeboden bij de relatie, wordt de bijbehorende workflow automatisch afgesloten. Zo beschik je altijd over een realtime overzicht van de voortgang, zonder dat je nog Excel-lijstjes hoeft bij te houden of handmatig statusupdates hoeft te doen.