-
Apps & links
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
- Autorisatierollen en Permissies
- Overzicht van permissies in Mijn Kantoor
- Tabblad autorisatie rollen onder beheer teamleden
- Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
- Tabblad procesteams onder beheer teamleden
- Tabblad rollen onder beheer teamleden
- Tabblad standaard teamlid rollen
- Tabblad teamleden onder beheer teamleden
- Tabblad waarnemers onder beheer teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Legalsign
-
Implementatiestappen
- Begrippenlijst
- Implementatie Fase 1: Kick-off
- Implementatie Fase 2: CRM Import
- Implementatie Fase 3: Implementatiesessie na import
- Implementatie Fase 5: Testfase voorbereiden
- Implementatie Fase 6: Workflows aanmaken en inplannen
- Implementatie Fase 7: Livegang en adoptie
- Implementatie Fase 8: Evaluatie en verfijnen workflows
-
Integraties
- AFAS Aangiften
- AFAS(CRM)
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- Google Drive
- iMuis
- Informanagement
- KvK
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Outlook Plugin (Pilot)
- Public API
- Qics
- Red Cactus (Bubble)
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- Vraagposten
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- Automatiseringen binnen een workflow
- De Plannerweergave
- SBR Instellingen van een workflow
- Standaarddocumenten automatisch meesturen via een workflow
- Uitleg workflows en plannerweergave
- Workflow templates binnen Mijn Kantoor
- Workflows in bulk opstarten en plannen
- Workflows Veelvoorkomende Foutmeldingen
-
WWFT
-
Zendoc
- Kennisbank
- Implementatiestappen
- Implementatie Fase 3: Implementatiesessie na import
Implementatie Fase 3: Implementatiesessie na import
Nadat de dossierstructuur, rollen en producten zijn bepaald onder beheer en de relaties en contacten zijn geïmporteerd, is het tijd om deze instellingen op relatie niveau door te gaan voeren en daarvoor kennis te maken met relatie insights. Tijdens de implementatiesessie na de import zul je dit bespreken met jouw consultant.
1. Teamleden toevoegen
- Voeg collega’s toe als teamleden onder beheer > teamleden. Uitnodigen is nog niet nodig.
- Wijs rollen en procesteams toe aan teamleden.
2. Rollen toekennen per relatie
- Wijs aan iedere relatie de juiste teamleden en rollen toe.
- Zorg dat iedereen weet wie waarvoor verantwoordelijk is in de workflow.
3. Producten koppelen per relatie
- Bepaal welke producten relevant zijn voor elke relatie.
- Gebruik eventueel Excel-import of Relatie Insights voor bulktoewijzing.
4. Relatie Insights gebruiken
Voor het doorvoeren van de instellingen gebruik je het overzicht Relatie Insights in de CRM-module. Dit scherm werkt als een soort Excel en geeft je alle vrijheid om gegevens te controleren, filteren en in bulk te bewerken.
Handige functies in Relatie Insights
Kolommen toevoegen – voeg extra kolommen toe om te zien of belangrijke velden al zijn ingevuld (bijv. RSIN/BSN, rechtsvorm, OB-nummer). Zo kun je eenvoudig filteren en ontbrekende gegevens aanvullen.
Selectiemodus – kies welke relaties je wilt bewerken:
- Alles in de lijst (alle relaties die je op je scherm ziet).
- Alles in het systeem (alle relaties die voldoen aan je filters).
- Handmatige selectie (zelf aanvinken).
Bulkacties uitvoeren
Heb je de juiste relaties geselecteerd? Dan kun je via de drie puntjes rechtsboven verschillende bulkacties uitvoeren, zoals:
- Producten toekennen – wijs diensten toe (bijv. Aangifte IB of BTW).
- Rollen toekennen – bepaal wie verantwoordelijk is bij een relatie.
Praktische voorbeelden
Zo pas je de bulkacties effectief toe:
- BTW-aangifte – filter op alle relaties met een ingevuld tijdvak aangifte omzetbelasting en koppel in één keer het product Aangifte BTW.
- Inkomstenbelasting – filter op het veld ‘Type’ = Persoon en wijs aan al deze relaties het product Aangifte IB toe.
Op deze manier zorg je ervoor dat alle klanten in de juiste workflows en processen terechtkomen.
CRM-acties voor efficiënt beheer
Naast bulkacties kun je ook CRM-acties uitvoeren om gegevens te beheren, zoals:
- Labels toevoegen of verwijderen.
- Velden in bulk bewerken.
- Gegevens synchroniseren met de KvK (mits KvK-nummer aanwezig).
Deze acties zijn vooral handig tijdens de implementatie, zodat je in één keer grote slagen kunt maken in het bewerken van velden en synchroniseren van gegevens.
Uitlegvideo - Gebruik relatie insights/bulk acties bij de implementatie
Voor meer informatie over relatie insights en de bulk acties die relevant zijn in deze fase van de implementatie, zie onderstaande video.