Kennisbank
Laatst geupdate op

Overzicht van permissies in Mijn Kantoor: wat kun je met welke rechten?

In Mijn Kantoor werken we met permissies om te bepalen wie welke functionaliteiten binnen de software mag gebruiken. Deze permissies worden gegroepeerd in autorisatierollen, die je vervolgens kunt toekennen aan teamleden. We bieden standaard autorisatierollen aan voor veelvoorkomende functies, maar je kunt ook zelf rollen aanmaken met aangepaste permissies om zo aan te sluiten bij je interne werkwijze. In dit artikel geven we per permissie een korte toelichting op wat deze inhoudt en wat je ermee kunt binnen Mijn Kantoor.

Voor meer informatie over welke standaard autorisatierol welke permissies heeft, verwijzen we je door naar onderstaand artikel in onze kennisbank.

Autorisatierollen en Permissies

Permissie-overzicht

Permissie

Wat kun je ermee?

Activiteiten log

Activiteiten log inzien

Het kunnen inzien van alle gelogde activiteiten binnen de applicatie onder de module verwerking > activiteitenlog

Verwijderde items kunnen herstellen

Het kunnen herstellen van de gelogde activiteiten rondom verwijderde items binnen Mijn Kantoor onder verwerking > activiteitenlog

Apps & Links

Apps & Links beheren

Het kunnen bewerken, verwijderen en toevoegen van Apps & Links die zijn ingesteld onder Beheer > Apps & Links

Berichten

Alle berichten inzien

De mogelijkheid om alle berichten die binnen Mijn Kantoor zijn gestuurd of verstuurd te kunnen inzien.

Alle berichten inzien van zijn gekoppelde relaties

De mogelijkheid om alle berichten in te zien van de relaties waar het teamlid met rol aan gekoppeld is

Bericht templates beheren

Het kunnen bewerken, aanmaken en verwijderen van berichtteksttemplates onder beheer > berichten > berichtteksttemplates

Bericht templates gebruiken

Het kunnen gebruiken van de berichtteksttemplates die zijn ingesteld onder beheer > berichten > berichtteksttemplates in chats

Berichten beheren

Het kunnen bewerken en aanmaken van specifieke berichten binnen Mijn Kantoor

Berichten inzien

Het kunnen inzien van specifieke berichten binnen Mijn Kantoor

Berichten verwijderen

De mogelijkheid om berichten permanent te kunnen verwijderen uit Mijn Kantoor

CRM – Contacten

Contacten (ont)koppelen van een relatie

De mogelijkheid om contacten te koppelen of ontkoppelen van een relatie en dus (geen) toegang krijgen tot de dossiers van de relatie

Tweestapsverificatie van contacten kunnen resetten

De mogelijkheid de eerder ingestelde tweestapsverificatie van een contact te resetten

Wachtwoord van gebruikers kunnen aanpassen

De mogelijkheid om het wachtwoord van contacten te kunnen resetten en aanpassen

CRM – Insights

Insights filter beheren

Het bewerken, aanmaken en verwijderen van filtes in relatie en contacten insights voor inzichten en rapportages

Insights filter inzien

De mogelijkheid om bestaande weergaven in relatie en contacten insights te gebruiken

CRM – Relaties

Gedeelde entiteiten beheren

De mogelijkheid om gedeelde entiteiten aan te maken, te bewerken of te verwijderen onder Beheer > CRM

Gedeelde entiteiten inzien

De mogelijkheid om gedeelde entiteiten in te zien onder Beheer > CRM

Relatie beëindigingsredenen beheren

Het bewerken, aanmaken en verwijderen van de ingestelde relatie beëindigingsredenen onder Beheer > CRM

Relatie beëindigingsredenen inzien

De mogelijkheid om de ingestelde relatie beëindigingsredenen in te zien onder Beheer > CRM

Relatie naam beheren

Het kunnen bewerken, aanmaken en verwijderen van de relatienaam

Relatie nummer beheren

Het kunnen bewerken, aanmaken en verwijderen van het relatienummer

Relatie relatieherkomst opties beheren

Het bewerken, aanmaken en verwijderen van de ingestelde relatie relatieherkomst opties onder Beheer > CRM

Relatie relatieherkomst opties inzien

De mogelijkheid om de ingestelde relatieherkomst opties in te zien onder Beheer > CRM

Relatie soorten beheren

Het kunnen bewerken, aanmaken en verwijderen van de ingestelde relatiesoorten onder Beheer > CRM

Relatiegroepen beheren

Het kunnen bewerken, aanmaken en verwijderen van de ingestelde relatiegroepen onder Beheer > CRM

Relatiegroepen inzien

Het kunnen inzien van de ingestelde relatiegroepen onder Beheer > CRM

Relaties aanmaken

De mogelijkheid om relaties aan te maken in het CRM

Relaties bewerken

De mogelijkheid om bestaande relaties te bewerken in het CRM

Relaties verwijderen

De mogelijkheid om bestaande relaties te verwijderen uit het CRM

Toegang tot alle interne relaties

De mogelijkheid om relaties van het type intern te openen in het CRM

Toegang tot alle leveranciers

De mogelijkheid om relaties van het type leverancier te openen in het CRM

Toegang tot alle organisatie relaties

De mogelijkheid om relaties van het type organisatie te openen in het CRM

Toegang tot alle personen relaties

De mogelijkheid om relaties van het type persoon te openen in het CRM

Vrije velden beheren

Het kunnen bewerken, aanmaken en verwijderen van vrije velden onder Beheer > CRM

Vrije velden inzien

Het kunnen inzien van vrije velden onder Beheer > CRM

Dashboard

Dashboard gebruiken

De mogelijkheid om de Dashboard module te gebruiken

Dossier

Documenten aanmaken

De mogelijkheid om documenten aan te maken en te uploaden bij een specifieke relatie

Documenten bewerken

Het kunnen bewerken van documenten uit het dossier van een specifieke relatie

Documenten inzien

Het kunnen inzien van documenten uit het dossier van een specifieke relatie

Documenten verwijderen

De mogelijkheid om documenten te verwijderen uit het dossier van een specifieke relatie

Dossier autorisaties beheren

Het kunnen aanpassen van de ingestelde dossier autorisaties onder Beheer > Dossier

Dossier autorisaties inzien

De mogelijkheid om de dossier autorisaties in te zien via Beheer > Dossier

Dossier mappen beheren

De mogelijkheid om de structuur van het interne- of relatiedossier aan te passen onder Beheer > Dossier

Dossier mappen inzien

De mogelijkheid om de ingestelde structuur van het interne of relatiedossier in te zien onder Beheer > Dossier

Gedeelde mappen beheren

De mogelijkheid om de structuur van de gedeelde mappen aan te passen onder Beheer > Dossier

Gedeelde mappen inzien

Het kunnen inzien van de structuur van de gedeelde mappen onder Beheer > Dossier

Toegestane e-mail domeinen beheren

De mogelijkheid om toegestane e-mail domeinen aan te passen onder Beheer > Dossier

Toegestane e-mail domeinen inzien

Het kunnen inzien van de toegestane e-mail domeinen onder Beheer > Dossier

Imports uitvoeren

Imports uitvoeren gebruiken

Deze permissie is (nog) niet van toepassing

Instellingen

Algemene instellingen beheren

Beheer globale instellingen van Mijn Kantoor

Omgevingsbepalende instellingen beheren (branding, verplichte tweestapsverificatie, dossier autorisaties in/uitschakelen).

Wijzig instellingen zoals branding, tweestapsverificatie en dossierautorisaties

Integraties – Algemeen

iDeal integratie beheren (OUD)

Deze permissie is niet meer van toepassing

KvK integratie beheren

De mogelijkheid om de KvK integratie onder Beheer > Integraties in of uit te schakelen

Mailchimp integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Mailchimp koppeling onder Beheer > Integraties

Onderteken integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de instellingen voor digitale ondertekening

Scope integratie beheren

De mogelijkheid om de Scope (WWFT Check) integratie onder Beheer > Integraties in of uit te schakelen

Semansys integratie beheren

De mogelijkheid om de Semansys (XBRL- en PDF validatie) Integratie onder Beheer > Integraties in of uit te schakelen

VOIP integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de VOIP-integratie onder Beheer > Integraties

Zendoc integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Zendoc Integratie onder Beheer > Integraties

Integraties – CRM & Aangiften

AFAS (Aangiften) integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de AFAS Aangiften koppeling onder Beheer > Integraties

AFAS (CRM) integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de AFAS (CRM) koppeling onder Beheer > Integraties

Exact Fiscaal (Aangiften) integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Fiscaal Gemak koppeling onder Beheer > Integraties

Exact Online integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Exact Online koppeling onder Beheer > Integraties

Fiscaal Gemak (Aangiften) integratie beheren (OUD)

Deze permissie is niet meer van toepassing

Fiscaal Gemak (CRM) integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Fiscaal Gemak (CRM) koppeling onder Beheer > Integraties

iMUIS integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de iMUIS koppeling onder Beheer > Integraties

Loket.nl integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Loket.nl koppeling onder Beheer > Integraties

Nextens (Aangiften) integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Nextens Aangiften koppeling onder Beheer > Integraties

Nextens (CRM) integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Nextens (CRM) koppeling onder Beheer > Integraties

Nmbrs integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Nmbrs koppeling onder Beheer > Integraties

Qics integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Qics koppeling onder Beheer > Integraties

Relaties koppelen binnen integraties

De mogelijkheid om relaties te koppelen binnen de integraties met CRM functionaliteit waar jij toegang toe hebt onder Beheer > Integraties > Instellen

Simplicate integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Simplicate koppeling onder Beheer > Integraties

SnelStart integratie beheren

Deze permissie is (nog) niet van toepassing

Twinfield integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de Twinfield koppeling onder Beheer > Integraties

Integraties – Dossier opslag

Dossier opslag integratie beheren

Het kunnen instellen en beheren van de dossier opslag koppeling (SharePoint, Google Drive of Dropbox) onder Beheer > Integraties

Integraties – Mail

Mail integratie beheren

Het kunnen configureren en instellen van de e-mailkoppelingen

Mail integratie gebruiken

De mogelijkheid om de mail integratie binnen Mijn Kantoor te gebruiken

Labels

Labels (ont)koppelen

Het kunnen toevoegen of verwijderen van labels bij relaties

Labels beheren

De labels kunnen wijzigen en aanmaken onder Beheer > Labels

Microtransacties

Microtransacties inzien

Het kunnen inzien van microtransacties (m.b.t. WWFT Checks en KvK Synchronisaties) via Verwerking > Microtransacties

Notities

Notities aanmaken

De mogelijkheid om notities toe te voegen aan relaties via het CRM

Notities inzien

Het kunnen inzien van notities bij een specifieke relatie in het CRM

Notities verwijderen

De mogelijkheid om notities te verwijderen van een relatie via het CRM

Oproepen

Alle oproepen inzien van zijn gekoppelde relaties

De mogelijkheid om oproepen die zijn gekoppeld aan een specifieke relatie in te zien

Alle VOIP oproepen inzien van zijn gekoppelde relaties

Het kunnen inzien van VOIP-oproepen die zijn gekoppeld aan een specifieke relatie

Inkomende VOIP oproepen beheren

De mogelijkheid om inkomende VOIP oproepen te beheren

Inkomende VOIP oproepen inzien

Het kunnen inzien van VOIP oproepen

Oproepen aanmaken

De mogelijkheid om nieuwe oproepen aan te maken in Mijn Kantoor

Oproepen bewerken

Het kunnen bewerken van bestaande oproepen in Mijn Kantoor

Oproepen inzien

De mogelijkheid om oproepen in te zien in Mijn Kantoor

Oproepen verwijderen

Het definitief kunnen verwijderen van bestaande oproepen in Mijn Kantoor

Planbord

Planbord gebruiken

De mogelijkheid om je eigen planbord in te richten

Planbord items van teamleden kunnen verplaatsen

Het kunnen wijzigen en verplaatsen van gepinde items op het planbord van een teamlid naar een andere plek

Producten & Pakketten

Pakketten beheren

De mogelijkheid om pakketten aan te maken, te verwijderen en aan te passen onder Beheer > Producten

Pakketten inzien

Het kunnen inzien van de ingestelde pakketten onder Beheer > Producten

Producten (ont)koppelen

De mogelijkheid om producten te ontkoppelen van relaties in het CRM

Producten beheren

Het kunnen bewerken, toevoegen en verwijderen van producten onder Beheer > Producten

Producten inzien

De mogelijkheid om de ingestelde producten te kunnen inzien onder Beheer > Producten

Relaties

Autoplanner regels beheren

Het kunnen bewerken, aanmaken en verwijderen van plannerregels bij een relatie

Autoplanner regels inzien

De mogelijkheid om plannerregels van een relatie in te kunnen zien

KvK gegevens ophalen

De mogelijkheid om relaties te synchroniseren op basis van de gegevens bij de KvK of relaties op te zoeken o.b.v. het KvK nummer in het CRM

Structuur van relatie beheren

De mogelijkheid om de structuur van een relatie te bewerken onder het tabblad WWFT & Structuur bij een specifieke relatie

Structuur van relatie inzien

Het kunnen inzien van de structuur van een relatie onder het tabblad WWFT & Structuur bij een specifieke relatie

WWFT check inzien

De mogelijkheid om de WWFT Check bij een specifieke relatie in te zien

WWFT check uitvoeren

Het kunnen uitvoeren van een WWFT-check bij een relatie of UBO

SBR

SBR beheren

De mogelijkheid om SBR’s onder Verwerking > SBR aan te maken, te bewerken of te verwijderen

SBR inzien

Het kunnen inzien van aangiftes onder Verwerking > SBR

Taken

Alle taken binnen applicatie inzien

Overstijgend toegang tot alle taken binnen Mijn Kantoor

Alle taken inzien van zijn gekoppelde relaties

De mogelijkheid om alle taken in te zien van alle relaties waar jij als teamlid een rol op hebt

Dossier items uitvraag templates beheren

De Relatiedossieruitvraagtemplates kunnen aanmaken, bewerken of verwijderen onder Beheer > Taken

Dossier items uitvraag templates inzien

De mogelijkheid om de Relatiedossieruitvraagtemplates in te zien onder Beheer > Taken

Taken aanmaken

Het kunnen aanmaken van taken

Taken bewerken

Het kunnen aanpassen van taken

Taken inzien

De mogelijkheid om taken in te zien

Taken overdragen

De mogelijkheid om taken over te dragen aan een ander contact of teamlid

Taken verwijderen

Het kunnen verwijderen van taken

Teamleden

Autorisatie rollen beheren

De mogelijkheid om autorisatierollen aan te maken, aan te passen of te verwijderen onder Beheer > Teamleden

Procesteams beheren

Het kunnen aanmaken, bewerken of verwijderen van de ingestelde procesteams onder Beheer > Teamleden

Procesteams inzien

De mogelijkheid om de ingestelde procesteams in te zien onder Beheer > Teamleden

Standaard teamlid rollen beheren

Het kunnen instellen van standaard teamlidrollen onder Beheer > Teamleden

Standaard teamlid rollen inzien

De mogelijkheid om de standaard teamlidrollen in te zien onder Beheer > Teamleden

Teamleden (ont)koppelen van een relatie

Het kunnen ontkoppelen van rollen bij een teamlid onder een specifieke relatie in het CRM

Tweestapsverificatie van teamleden kunnen resetten

De mogelijkheid om de tweestapsverificatie van andere teamleden te resetten

Waarnemers beheren

De mogelijkheid om waarnemers toe te voegen of te verwijderen via Beheer > Teamleden

Waarnemers inzien

Het kunnen inzien van ingestelde waarnemers onder Beheer > Teamleden

Teamleden & Contacten

Alle teamleden en contacten beheren

De mogelijkheid om alle relaties en contacten overstijgend binnen Mijn Kantoor aan te maken, te bewerken of te verwijderen

CRM rollen & functies beheren

De mogelijkheid om rollen en functies onder Beheer > CRM en Beheer > Teamleden te wijzigen, verwijderen of aan te maken

E-mailadressen vrijgeven

Het kunnen vrijgeven van een e-mailadres bij een contact of teamlid via CRM

Teamleden en contacten aanmaken

De mogelijkheid om teamleden of contacten aan te maken

Teamleden en contacten bewerken

Het kunnen bewerken van bestaande teamleden en contacten

Teamleden en contacten verwijderen

De mogelijkheid om bestaande teamleden en contacten te verwijderen

Tijdlijn

Alle tijdlijn acties inzien van zijn gekoppelde relaties

De mogelijkheid om alle acties van een relatie die op de tijdlijn staan in te zien

Tijdlijn van een relatie legen

Het kunnen legen van een tijdlijn van de relatie

Vraagposten

Vraagposten beheren

De mogelijkheid om vraagposten te kunnen wijzigen, aanmaken en te verwijderen.

Vraagposten inzien

Het kunnen inzien van vraagposten in Mijn Kantoor

Workflows

Alle workflows binnen applicatie inzien

De mogelijkheid om alle workflows overstijgend in te kunnen zien

Heeft toegang tot alle workflows van zijn gekoppelde relaties

Het kunnen inzien van alle workflows van relaties waar je als teamlid aan gekoppeld bent

Workflow naam  bewerken

De mogelijkheid om de naam van de workflow te kunnen aanpassen

Workflows aanmaken

Het kunnen aanmaken van workflows voor een relatie binnen Mijn Kantoor

Workflows beheren

De mogelijkheid om bestaande workflows aan te passen of te verwijderen

Workflows inzien

Het kunnen inzien van aangemaakte workflows voor een relatie in Mijn Kantoor

Workflows muteren

De mogelijkheid om een workflow aan te passen in Mijn Kantoor

Workflows overdragen

Het kunnen overdragen van een workflow aan een ander teamlid

Workflows verwijderen

Het kunnen verwijderen van een workflow uit Mijn Kantoor