-
Apps & links
-
Beheer
-
Algemeen
-
Apps & Links
-
Berichten
-
Branding
-
CRM
-
Dossier
-
Integraties
-
Labels
-
Mijn Account
-
Producten
-
SBR
-
Taken
-
Teamleden
- Autorisatierollen en Permissies
- Overzicht van permissies in Mijn Kantoor
- Tabblad autorisatie rollen onder beheer teamleden
- Tabblad autorisatie-tabel onder beheer teamleden
- Tabblad procesteams onder beheer teamleden
- Tabblad rollen onder beheer teamleden
- Tabblad standaard teamlid rollen
- Tabblad teamleden onder beheer teamleden
- Tabblad waarnemers onder beheer teamleden
-
Tijdlijn
-
Workflows
-
-
Berichten
-
CRM
-
Dashboard
-
Dossier
-
Legalsign
-
Implementatiestappen
- Begrippenlijst
- Implementatie Fase 1: Kick-off
- Implementatie Fase 2: CRM Import
- Implementatie Fase 3: Implementatiesessie na import
- Implementatie Fase 5: Testfase voorbereiden
- Implementatie Fase 6: Workflows aanmaken en inplannen
- Implementatie Fase 7: Livegang en adoptie
- Implementatie Fase 8: Evaluatie en verfijnen workflows
-
Integraties
- AFAS Aangiften
- AFAS(CRM)
- Exact Jaarrekening & Fiscaal (Fiscaal Gemak Aangiften)
- Exact Online
- Fiscaal Gemak CRM
- Google Drive
- iMuis
- Informanagement
- KvK
- Loket.nl
- Mail Integratie
- Mailchimp
- Nextens Aangiften
- Nextens CRM
- Nmbrs
- Outlook Plugin (Pilot)
- Public API
- Qics
- Red Cactus (Bubble)
- Scope (WWFT checks)
- Semansys
- SharePoint Synchronisatie
- Simplicate
- Twinfield
- ValidSign
- Vraagposten
-
Oproepen
-
Planbord
-
Taken
-
Tijdlijn
-
Verwerking
-
SBR inbox
-
SBR Foutmeldingen
-
-
Workflows
- Aangiften verwerken in Mijn Kantoor: Randvoorwaarden
- Automatiseringen binnen een workflow
- De Plannerweergave
- SBR Instellingen van een workflow
- Standaarddocumenten automatisch meesturen via een workflow
- Uitleg workflows en plannerweergave
- Workflow templates binnen Mijn Kantoor
- Workflows in bulk opstarten en plannen
- Workflows Veelvoorkomende Foutmeldingen
-
WWFT
-
Zendoc
- Kennisbank
- Voorbeeld Nieuwsbrief
Voorbeeld Nieuwsbrief
Dit artikel bevat een voorbeeld van een nieuwsbrief die jij naar jouw klanten kunt sturen om hen alvast te informeren over het gebruik van Mijn Kantoor. Pas deze naar wens aan.
Titel nieuwsbrief
Introductie Mijn Kantoor: het communicatieplatform tussen jou en <naam kantoor>
Tekst nieuwsbrief
Beste <voornaam van cliënt>,
Slimme ondernemers opgelet! We presenteren Mijn Kantoor, hét platform waar je alles rondom de samenwerking met ons veilig, snel en makkelijk kan beheren. Dit kan zowel via het webportaal als via de app op de telefoon/tablet (iOS en Android).
De voordelen van Mijn Kantoor voor slimme ondernemers:
- Met één inlog heb je op één plek altijd en overal inzicht in alles rondom de samenwerking met ons;
- Heb altijd online toegang tot jouw documenten binnen het dossier;
- Communiceer makkelijker dan ooit met ons middels de berichtenfunctie;
- Accordeer of onderteken documenten, handel taken af of lever eenvoudig documenten aan via het webportaal of de app.
- Het platform vervangt alle communicatie, accordering en het delen van documenten via de post en e-mail;
- Dat alles via een beveiligde verbinding die aan de privacywetgeving (AVG) voldoet.
Vanaf <maand> maken we voor de communicatie geheel gebruik van Mijn Kantoor. Uiteraard blijven we telefonisch bereikbaar. Vanuit Mijn Kantoor krijg je automatisch een uitnodiging om je persoonlijke account te activeren.
We hopen dat je daarna ons enthousiasme over Mijn Kantoor kunt delen.
Heb je vragen of opmerkingen, deel ze gerust met ons. Feedback is van harte welkom.
Met vriendelijke groet,
<Naam Accountants- of Administratiekantoor>